Prikker

Så lenge jeg kan huske, har jeg hatt prikkedilla. Jeg kan ikke ha vært særlig stor da jeg var mer opptatt av mormors bolle med blå prikker på, enn av fruktsalaten som var oppi. Når jeg for første gang, skulle flytte for meg selv, fikk jeg denne bollen av mormor og siden har den fulgt meg i «tykt og tynt». Det er ikke tvil om at jeg er omgitt av prikker og det er jeg helt sikkert ikke alene om. «Polkadots» sier man på engelsk, et ord som virkelig gjør deg glad! Det er ikke rart at hverdagen min er fyllt av prikker, de løfter godt humør til uante høyder og gjør dårlig humør lettere å bære. Så se deg rundt, let etter prikkene i hverdagslivet ditt og ha en herlig prikkete dag!

Prikkete kaffekopp

Dagens kaffepause i bakgården

Brilleetui med prikker
Solbrillene mine har et prikkete hjem

skål med godteri
Mmmm, godis!

kjole inspirert av 50-tallet

Min yndlings «se min kjole»

tresko med prikker
Mine prikkete tresko

prikkete bolle og cupcake former

Mormors bolle med blå prikker

One response

Legg igjen en kommentar

