Hvorfor akkurat denne?

Noen ganger ser du den med en gang! Kjolen som bare er som laget for deg. Fargen, stoffet – alt bare stemmer! Og ofte blir det favorittkjolen, men av og til kan det kanskje bli et litt for tradisjonelt valg. Hvor mange kjoler skal du ha i favorittfargen? Lignet den ikke egentlig litt på en du har fra før? Det kan være lurt å gi den kjolen du ser i øyekroken og synes er litt skummel, en sjanse!

Dette stoffet synes jeg med en gang var utrolig kult. Akkurat passe retro og smak av 70-tall. Men fargen? Tja, ikke helt meg vel? Men ingen kjole i min størrelse skal være uprøvet! Og oj, så kul! Oj, så behagelig! Og fargen var mye kuler på enn jeg hadde trodd. Nå er det sommerens favoritt allerede! Innerst i skapet fant jeg brune tights i akkurat riktig brunfarge og i akkurat passe stoff til kjolen. Det ble investert i rosa neglelakk og med favorittromanene innen rekkevidde er jeg klar for sommer!

Legg igjen en kommentar

