Hva skjuler seg bak forhenget?

forheng på hylle
Hva skjuler seg bak forhenget?

Helgetur til Saltnes.

Min gode, gamle venninde fra Katta (Oslo Katedralskole), tar meg innimellom med til sitt hytteparadis, hvor helgen er krydret med havutsikt, gode samtaler og kulinariske opplevelser! Vi har begge en stor interesse for interiør og ominredning. Ikke sjelden, når vi er sammen, begynner vi å skyve rundt på bord og stoler for å finne det vi kaller den optimale plasseringen. Vi tar det som en treningsøkt, for så å synke dypt ned i sofaen , gjerne under et ullpledd, med en stor sjokolade på deling.

Sist vi var sammen kunne jeg ikke dy meg for å titte inn bak forhenget på den gamle koselige hyllen som står på badet. og der, under pent sammenrullede håndklær som hadde fått en perfekt (eller burde jeg heller si, optimal) plass, skimtet jeg noe veldig kjent. Jo, det var jammen de fine posene til tulip&tatamo!

hyllepapir av tulip&tatamo
tulip&tatamo dukker plutselig opp

Nå også som hyllepapir! For en strålende måte å gjenbruke de fine posene våre på. Herved er tipset brakt videre, pose med kjole er best 😉 uten kjole, litt tom og som hyllepapir får den et nytt liv!

pose fra tulip&tatamo

Legg igjen en kommentar