Duften av nybakt kringle

Hvorfor kjenner jeg duften av nybakt kringle når jeg tar på meg denne kjolen tro? Jo! Det er fordi den minner meg så veldig om farmoren min og hun bakte verdens beste kringler!

Sommerferiene tilbragte vi sammen  på landet og da ruslet hun rundt i praktiske forklekjoler, alltid med lommer hvor det var plass til lommetørkle, kamferdrops og hårnåler.

Ikke så sjelden snubler vi over stoffer som gir assosiasjoner til f.eks. barndomsminner. Da er det fristende å lage tulip&tatamos versjon av farmors gamle forklekjole.

Kjole i forskjellige grønnfargerKjole i tynn bomull med grønt mønster

Legg igjen en kommentar

