Rosa og orange

For mange år siden så jeg en blomsterkasse med orange Tagetes og rosa Verbena. Etter det forsøker jeg alltid å ha sommerblomster i den fargekombinasjonen et eller annet sted i hagen.

Rosa og orange blomster

Rosa er en fin farge, men den kan av og til bli litt for snill for meg hvis den er alene. En kombinasjon av fargene rosa og orange er utrolig spennende og flott!
Helt tilfeldig plukket jeg ut en håndfull favorittbøker fra bokhylla.

Favorittbøker

Og heldigvis finnes det designere som vet å bruke disse fagene i et utall av varianter!

Detalj fra skjørt
Detalj fra et skjørt designet av «Se min kjole».

Rosa kjole
Rosa kjole med grønne og orange detljer fra «Se min kjole». Den blir ekstra tøff med orange stømper til. Men er også lekker med grønne strømper fra  Sneakey Fox.

Rosa skjørt
Sommerens rosa dongeriskjørt fra «tulip&tatamo» med orange kanter.

Mønstrete kjole fra "tulip&tatamo"
Kjole i retrostil fra «tulip&tatamo».

– og med et par orange fairtradesko fra Ethletic er det bare å springe ut i sommerdagen ikledd farger som gjør deg glad!

Orange sko fra Ethletic

Legg igjen en kommentar

