Smultronställe

Jeg er så heldig å ha markjordbær rett i nærheten, men jeg sier ikke til noen akkurat hvor de er!😉

Markjordbær

Alle har vel sine egne favorittsteder og jeg deler gjerne noen av dem med dere.
I Stockholm er Rosendals trädgård et fantastisk hyggelig sted. Bare å rusle rundt i hagen gir ro i sjelen og jeg får vann i munnen bare av å tenke på kaféen.

Kaféen på Rosendal trädgård

Et annet smultronställe i Stockolm er den lille kaffebaren på Söder som jeg ikke husker hva heter, men som har så fantastisk god kaffe! Kanskje heter den rett og slett bare Kaffe?

På kaffebare på Söder

Leva kungslador på Gotland har både en fantastisk kafé, nydelige bakevarere og hyggelig gårdsbutikk. Der holder også min favorittkeramiker til. Økologisk, nærprodusert og miljøvennlig.

Lev kungsladorPå Leva kungslador

I Oslo er Kolonihagen på Frogner et favorittsted. Nydelig mat i en sjarmerende bakgård og de bruker så mye økologiske råvarer som mulig.

Kolognihagen på Frogner

Men mitt absolutt favoritt smultronställe er en liten kjolebutikk i Pilestredet i Oslo som lager verdens fineste, morsomste, deiligste og kuleste kjoler! Gjett hvilken butikk det er!🙂

tulip&tatamo i Pilestredet, Oslo

Skriv en kommentar hvis du vil dele noen av dine hyggelige favorittsteder!

Legg igjen en kommentar

