Opplading av batterier

Ingenting er bedre enn å bevilge seg noen dager,  med gode venner for å lade opp batteriene! Jeg lades opp i København, men aldri uten skisseblokk og blyant😉 Det er når skuldrene senkes at ideéne strømmer på.

En liten tur til Hallene på Nørreport for å prøvesmake delikatesser er et «must». Og selvfølgelig kan vi ikke gå forbi den lille Cava baren uten en stopp.

Koselige venner

Med pasjon for København, Gunnar, Margrethe og Cava

Mine venner klarer seg utmerket på egenhånd i København og jeg storkoser meg på mitt kjøkken og denne gangen har jeg lyttet på hele samlealbumet til Simon&Garfunkel, der triller den ene perlen etter den andre ut av høyttaleren, mens jeg titter på stoffprøver og lar meg inspirere.

stoffprøver og skisseblokk

Litt økologisk te og tente stearinlys gjør susen

hvite og orange tulip&tatamo strømper

Godt tilbakelent med beina på bordet i nye tulip&tatamo stripestrømper

Det deiligste med København er alle de hyggelige kafeéne med lekre retter til en overkommelig penge. For mat trenger man hvis man skal få noen ideér ned på papiret. Her sitter jeg på nabokafeén, ute i september! For en gangs skyld var det ikke vind🙂

På nabokafeén

Lunsj med tilhørende hundepenal, skisseblokk og tape!

Legg igjen en kommentar

