Pusen og systuen

Her forleden fikk jeg et lite avbrekk i hverdagen. Min venninde Hege skulle ut på tur og hun behøvde noen til å passe verdens særeste pus! Hun trengte ikke be meg to ganger, for i tillegg til den sære pusen har hun verdens herligste systue! En systue man bare kan drømme om. Så, Hege, det er bare å reise på ferie med jevne mellomrom, jeg stiller gjerne opp som pusepasser samtidig som jeg kan boltre meg i systuen din og la meg inspirere av dine spennende prosjekter!

sofa med pus

Pusen følger med

frosk og symaskin

Frosken holder deg med selskap når du syr

systuen og pus

pusen og systuen

trådsneller og symaskin

«godteri» i systuen

byste med silkekjole

En av Heges spennende prosjekter

pus slapper av

Pusen ligger lettere henslengt, men følger med…

Legg igjen en kommentar

