Ønskeliste

Nå før jul er det travelt og det gjelder å prioritere! Og jeg har for lenge siden lært at man godt kan hoppe over rundvask før jul siden det likevel er helt mørkt. Baking ble også prioritert bort for en formiddag i favorittbutikken! Og hvis man først stikker nesen inn kan man jo gjøre litt reseach til ønskelisten også! Line har potensiale som paparazzifotograf og  vips så var både Thale og jeg havnet foran kameraet. – Så da ble dette rett og slett butikkjentenes ønskelister!

Digger mønsteret!

Digger mønsteret!

Kjole i lilla og oransje

Dette er den virkelig kule festkjolen i lilla og oransje!

Chenillekjole

Miss Mandarin!

Kjole i boblestoff

En vinterdrøm av en kjole i blått boblestoff

Boblekjole

Denne flyttet seg raskt opp til toppen av min ønskeliste!

DSC_0052

Denne passer perfekt inn i en myk pakke under mitt juletre!

DSC_0074

Thale er bare så utrolig kul i denne kjolen!

Lilla ullkjole

Tøff og kul kjole i tynn ull som Thale kler perfekt! Den havnet på hennes ønskeliste!

blå kjole

Nydelig enkel, blå festkjole!

DSC_0081

Thale er nydelig i denne kjolen! En fantastisk festkjole! Jeg måtte sjekke lappen flere ganger for å være helt sikker på at den ikke likevel var i min størrelse!

Røff festkjole

Denne kjolen er både røff og fin, enkel og spesiell!

Kjole med trykk og oransje strikket hals

Jeg kan gjerne henge i vinduet hele dagen med mine tause venninner hvis jeg får ha på meg denne kjolen!

Ok, siden vi vet at det er noen der ute som ikke er så flinke til å lese mellom linjene!
Vi ønsker oss MYKE pakker! (Og NEI det er ikke ok å kjøpe alle julegavene på Clas Ohlson!)

Hilsen butikkjentene😉

Legg igjen en kommentar

