Prøvekaniner!

Ok, det er ikke til å komme fra at en del av moroa med å være i butikken er å prøve nye kjoler!

Zanwer er ny i butikken, men har samme kjolepasjon som oss andre! Og vi fant fort ut at vi måtte ha en liten kjoleprøveseanse for faglig sjekk av modeller og størrelser!

tulip&tatamo kjole

Zanwer valgte seg en fantastisk kjole med vakkert blondestoff, sort bærestykke, mykt sølvstoff i ermene og tøff glidelås i ryggen.

tulip&tatamo kjole

Tøff og behagelig kontorkjole!

I kjoler fra tulip&tatamo

Kjoleprat!

I kjoler fra tulip&tatamo

En av mine favoritter! Stilig, behagelig og med kule prikkeermer og fine detaljer!

tulip&tatamo kjole

Wow, fikk nesten lyst til å ta kjolen på bakfrem for å kunne se den gule glidelåsen litt bedre!

tulip&tatamo kjole

Sort og turkis! Denne kjolen har jeg avtalt å møte igjen i prøverommet på tirsdag! Og nå håper jeg at hun ikke svikter meg!

tulip&tatamo kjole

Jeg får bare ikke bestemt meg! Stikker inn på Evergreen «next door» og hører hva de synes! Vi ses🙂

Hvis noen andre forelsker seg i noen av disse kjolene, er det mulig å sende en mail eller ringe for å sjekke pris og størrelse.
Men dette er unike kjoler med kun en eller et par av hver, så forvent ikke at de venter trofast og lenge på sin drømmekvinne! Ha en kjolefin uke! 🙂

Legg igjen en kommentar

