Alle hjerter banker, alle hjerter banker, vaffelhjerter banker ei…

Det er ingen hemmelighet at tulip&tatamo liker hjerter! Hverken sjel eller kropp kan klare seg uten hjertet og det er fantastisk symbol med en utrolig fin form! Akkurat rundt 14. februar er det lett å få en overdose med hjerter, men vi sier alle ja takk til litt romantikk når som helst på året og tulip&tatamo strør kjærlig ut hjerter i alle varianter på kjoler, skjørt, gensere og kåper når de har lyst!

hjertekjole

Hvit fleecekjole med hjerte

Jeg husker min første minnebok som var formet som et hjerte og hadde masse, små blå blomster utenpå. Når jeg tenker meg om hadde den et plasttrekk, men jeg husker den som fantastisk fin og jeg tror faktisk jeg synes det luktet litt godt av plasten! Nå ligger den antagelig i en kasse et sted på loftet. Men jeg kan ikke la være å tenke på at hvis jeg hadde kjent designerne i tulip&tatamo når jeg var liten, er jeg sikker på at de hadde skrevet en supermorsom hilsen og tegnet en fantastisk fin tegning i min hjerteminnebok. – Hvis jeg finner den igjen skal jeg jammen ta den med til designerjentene!

Her er en liten smakebit fra tulip&tatamos egne fine minnebok:

hjertekjole

Turkis kjole med hjerte fra 2005

Kjole med hjerte

Der det er hjerterom er det husrom! Hjertekjole fra 2006.

Hjertekjole tulip&tatamo

Klassisk kjole med hjerte fra 2007

kjole fra tulip&tatamo

Hjertekjole i farta 2007

kjole fra tulip&tatamo

Søt sommerkjole med hjerte fra 2007

Hjertekjole tulip&tatamo

Deilig kjole med lange mansjetter og hjerte

tulip & tatatmo

Chenillekjole med hjerte fra 2011

tulip&tatamo

Oslo Fashion awards 2009

Kjole med hjerter

Søt og behagelig blondekjole med et hjertedryss

Og ikke glem at hjertet og smilet er nær knyttet til hverandre, så på 14. februar skal hjertene banke og smilene skal nå helt til øynene! – Og vi har hørt av på den dagen kan du spise så mange vaffelhjerter du vil med god samvittighet😉

image kopi

Legg igjen en kommentar

